SELAMAT DATANG!!! ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS MEMBACA "KISAHKU ORANG BIASA" HOPE ALL OF YOU ENJOY WASTE YOUR TIME HERE~~TQ ^^"

Monday, October 31, 2011

"PERANG" SI PENYU & SI RUSA

Assalamualaikum w.b.t

selamat malam semua!!!
yer aku tau~~korang nak cakap
belog aku sgt lar bersawang kan~~ngeee
takpe2,abaikan pasal kesawangan belog aku nie
nanti ado maso den cuci lah yo
deme2 toksoh lar risau yer~jahanam dialek negeri orang dpt ke aku :)
aku bkn ape,tetibe semangat kebolaan yg baru lepas nie
ada lagi dlm diri nie
tu yg rasa semangat semacam nie 
dok merosakkan dialek negeri org nie~huhuhu
TERENGGANU vs. N9
team mana yg aku sokong tu
biorlah rahsia ek~~hehe
yg penting skrg nie,2-2 penyokong team nie pernah berperang nie
haishkkk,dasyat weh sampai perang bagai nie
apa lar nak jadi nie
tak baik perang2 nie,takmo perang2 takmo~~ :)
korang jgn salah sangka pulak
ayat aku tak abis lagi~ :)
maksud aku perang diorang nie bkn yg guna senapang,pistol bagai tu
bukan3,haishkk bahaya lar guna semua tu
boleh bawak maut tu~~ngeee
perang aku maksudkan nie 
perang poster dialek yg setiap penyokong team buat
mmg meriah kot tgk diaorg nie berperang dialek
disebabkan bahang perlawanan tu masih lagi terasa 
so aku nak lar share sikit dgn korangkan
beberapa patah dialek yg aku terbace dlm paper 
( Berita Harian/ahad/30.10.11) nie
so cekidaut~~

* dok rok cetong set diye tu (pasukan dia tu tak kuat)
* berat nanang mainang,parok2 ar kalu gini gak 
(berat betul permainan,parah2 kalau mcm nie)
* main molek gok,lolla mung nih (main elok sikit,jgn alpa)
* sakit tayyar nguh kalu main lagu ning gok (sakit ati btl kalau main mcm nie)

* sumbek gol byk2,biar mereka melopong,hobin jang hobin 
(sumbat gol byk2,biar mereka ternganga,belasah kau belasah)
* apo tunggu laie jang,rembat jolah (kau tunggu apa lagi,sepak saja)
* rusa pekaso (rusa perkasa)
* sumbek jang sumbek bebanyak (kau sumbat,sumbat byk2)

p/s : tahniah kpd pasukan yg menang~yg tak menang boleh cuba lagi lain kali :)
maaf yek semua terpanjang berjela lak entry kali nie ")


No comments: