SELAMAT DATANG!!! ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS MEMBACA "KISAHKU ORANG BIASA" HOPE ALL OF YOU ENJOY WASTE YOUR TIME HERE~~TQ ^^"

Wednesday, October 12, 2011

AKU CUMA SEORANG BLOGGER

Assalamualaikum w.b.t

 

jeng3!!!terkezut tak tgk ini incik???
hah~korang mst teramat knl kn dgn ini incik
sape lgi kalau bkn incik ABG BEN~~
nape aku tepek banner incik ABG BEN nie ek??
korang pon mst dah tau masa baco tajuk entry den tdi kn~~
den nak menjoinkan diri dgn segmen incik ABG BEN nie~~oyehhh
1st time nk join segmen incik ABG BEN nie~~eksited ")

okey!!!sudah merapek~~
now time to follow rules by incik ABG BEN :

sbb nape rakan blogger ptt masuk belog aku :
sbb aku bkn org luar biasa,hnylah org biasa,
yg mempunyai cerita & kisah yg biasa utk dikongsikan 
dgn semua yg sudi terjah ke belog aku, & aku adalah aku seadanya ")
keistimewaan belog aku
belog serabot + cincai + rojak = kisahku orang biasa ^^"
belog yg sentiasa bgi semangat :
tentunya belog sahabat baik aku myr
melihat kesungguhan dia berbelog
menarik aku utk menjoinkan diri berbelog skali ^^"

p/s : sape nak join boleh klik sini @ banner yg ditepek diatas yek ")

 

5 comments:

fieda said...

salam kenal dari segmen yg sama...follow u...:)

http://mylovely-fieda.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

Tie HT said...

salam, nice blog..
dari segmen yg sama..sambil tu nak jemput JOIN GIVEAWAY DI BLOG SAYA :)

Atia_gadismelayu said...

laen org laen cara mereka berblog..^_^

AKU CUMA SEORANG BLOGGER

Unknown said...

salam kenal.
dri segmen sama ^^

IntaNBerliaN said...

Salam kenal.. terjah dari segmen yang sama.. :-)

follow awk.. nanti senang nak baca entry awk :-)

http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html