SELAMAT DATANG!!! ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS MEMBACA "KISAHKU ORANG BIASA" HOPE ALL OF YOU ENJOY WASTE YOUR TIME HERE~~TQ ^^"

Tuesday, October 4, 2011

"MAAF ANDAI AKU TAK SEMPURNA UNTUKMU"

Assalamualaikum w.b.t

 

"MAAF"
sekiranya kamu rasa aku tak sempurna untukmu
 
~~aku bukanlah seorang yg sentiasa berfikiran positif tentangmu
~~bukanlah juga seorang yg sentiasa penyabar
~~bukanlah seorang yg sentiasa ada bersamamu dikala kamu memerlukan
~~bukan juga seorang yg sentiasa boleh memahamimu
~~tidak juga seorang yg sentiasa membahagiakanmu
~~dan tidak juga seorang yg slalu mendengar kata2mu
kerana aku adalah manusia biasa
yg hanya mengharap keredaan-NYA
.
tapi 
.
walau apa pon yg berlaku
aku tetap sayangi kamu
seadanya kamu~~~

wahhh3!!!mmg tak menahan lar entry aku kali nie
jiwang abis ayat~~ayarkkk entry jiwo lgi ke???
omg!!!takpe kot skali skale bt entry jiwang kan kawan2
bkn slalu kan3???~~hope korang tak meluat lar bce yek~ngee
bkn apa,asal aku tak boleh tido jek
mst aku terpikio nk buat entry
& hasilnya~tercipta lar entry jiwo gini~ahakz
spontaneouses~~de ke ayat nie???
tapi takpe lar
dgn wujudnye entry nie
boleh lar aku tujukan utk semua nie
 ~~sila baca dgn kefeelingan yek~~hahaha
 
utk kawan2 blogger
 "MAAF ANDAI AKU TAK SEMPURNA UNTUKMU"
sempurna dalam menulis entry2 yg wujud di belog aku nie
 
jugak tuk family aku
"MAAF ANDAI AKU TAK SEMPURNA UNTUKMU"
tak sempurna jdi anak utk mak&abah
& kakak yg baik utk korang my adik2
syggg semua ")

& utk my bez fren 4ever semua yek
"MAAF ANDAI AKU TAK SEMPURNA UNTUKMU"
selama kita jdi kawan nie
aku syggg korang semua

& teristimewa jgak utk seorang "incik" tu
"MAAF ANDAI AKU TAK SEMPURNA UNTUKMU"
krn aku hanyalah orang biasa ")


 p/s : dah mcm novelis lak aihhh aku nie~~haishk perasan yg melampau2~~haha


3 comments:

cerita best said...

NICE BLOG...TQ SBB MSUK BLOG PAKJOE..NNT PAKJOE ADA LG TIP2 PASAL BLOG SABAR YE

myr amyra said...

tak sangka kawan aku nie jiwang.. :)

kisahku orang biasa said...

cerita best~wcome ") tq gak follow my belog :)
myr~~hahaha,jiwang time xdop idea bernas,.kih3 ")