SELAMAT DATANG!!! ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS MEMBACA "KISAHKU ORANG BIASA" HOPE ALL OF YOU ENJOY WASTE YOUR TIME HERE~~TQ ^^"

Wednesday, October 5, 2011

LELAKI, MURAH @ MAHALKAH KAMU???

Assalamualaikum w.b.t

auuucakk!!!
slmt malam semua penerjah sengaja @ tak sengaja belog aku~~
hope korang epy lar mai belogserabot aku yg tak seberapa nie
hari nie aku dok godek2 lappy aku nie
tetbe!!!aku jumpa somting yg aku pikio berguna 
utk dikongsi dgn korang2 semua
jeng3~~~
renungan khas utk kaum2 adam
"LELAKI, MURAH @ MAHALKAH KAMU"
slalu2nya kita asyik tgk renungan utk kaum hawa jek kan
yela~~wanitakan hiasan dunia
seindah hiasan adalah wanita solehah~~cewaahh puitis gitu ayat aku
so,ini malam
aku nak share renungan utk kaum adam lak
tapi kaum hawa pon boleh baco gak lar
dialu2kan~~tiada cukai,tol @ plaza tol dikenakan~ahakz
 so jom cekidaout!!!

"lelaki murah pada matanya,ketika dia memandang wanita semahunya"
"murah pada tangannya,apabila dia memegang wanita sebebasnya"
"murah pada hatinya,apabila dia membayangkan wanita semasa tidurnya"
"hebatnya lelaki itu,apabila dia berjaya memahalkan wanita hnya melalui kata2 & akhlaknya"

 
 
p/s : renung2kan & slmt beramal ")

No comments: