SELAMAT DATANG!!! ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS MEMBACA "KISAHKU ORANG BIASA" HOPE ALL OF YOU ENJOY WASTE YOUR TIME HERE~~TQ ^^"

Saturday, October 22, 2011

AYOYO~PARAH DAH NIE!!!

Assalamualikum w.b.t 

fuhhhhh!!!~~tiup habuk :)
ahuk3,huk3!!!
alahai dah bersawang rupanye belog serabot aku nie
ayoyo~~tersgt lar lamenye aku tak mai jenguk kamo yek incik belog
alololo cian dia, tuan empunya dia lama tak mai yek
haishkk,cukup2 merapek yek!!!

hah aku nak tanya korang nie
pnh tak korang tak mai jenguk belog korang langsung???
pnh tak pnh tak???
aku hope korang tak pnh lar yek
jgn lar jdi mcm aku nie
"the most laziness person in the world"
aku rasa gelaran nie dah terlebih sesuai dah dgn aku nie
dah takdo dah yg lain yg lg sesuai dah
mana taknye korang
MASYAALLAH~~
apa ke malas sgt tah aku sejak 2 tiga menjak nie nak berbelog
kalau dulu kemain lgi,ari2 dtg usha belog serabot aku nie
skrg,.....
ada lar kot dlm 10 ari aku anaktirikan belog serabot aku  nie
post entry tak,ping belog tak,join segmen tak,BW jauh lar lg nye
sampaikan traffic belog aku menjunam2 jatuh ke dlm gaung ~~waaaaaa!!!
traffic aku mmg sgt berbeza lar masa aku rajin & malas kan
masa rajin boleh lar jgk bangga tgk pageviews belog aku
tpi bila dah malas + mood berbelog ke laut
mmg parah giler lar kan pageviews belog aku
nie bukti dia korang boleh tgk sndri~~haishkkk

 

amacam???sadis tak korang rasa???
0 pageviews today~~haishkkk mmg sadis lar kan
tpi padan lar muka aku
pemalas lgi!!!
takdo apo yg rajin,trma lar akibatnye~~huhu
tpi kat sini aku dpt lar buktikan yg~~
POST ENTRY a.k.a ENTRY2 BARU
PING BELOG,JOIN SEGMEN & BW
adalah SGT PENTING!!!
aku ulang SGT PENTING!!!
utk menarik blogger2 @ sesape dtg ke belog kita
kesimpulannya~~kena lar rajin yek,takmo malas2 okey
jgn jdi cam aku nie,aku takpe dah mmg sedia malas~~hehe
RAJIN!!!
MALAS~~~




No comments: