SELAMAT DATANG!!! ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS MEMBACA "KISAHKU ORANG BIASA" HOPE ALL OF YOU ENJOY WASTE YOUR TIME HERE~~TQ ^^"

Monday, August 29, 2011

SELAMAT HARI RAYA!!!

Assalamualaikum w.b.t

dam2 dum bunyi mercun~~
selamat hari raya
hari untuk kita bersuka ria~~ lalala
sila sambung seterusnye yek kawan2 ^^"
.
.
.
sebagaimana yg kita maklum~~ skema la pulop
ari nie adalah ari terakhir kita di bulan mulia bulan ramadhan nie 
pejam celik pejam celik
rasanya mcm sgt lar cepatnya masa berlalu
tetibe jek dah masuk bulan syawal a.k.a bulan beraya sakan~~ ngee
so kat belog serabot aku nie
aku nak ucapkan kpd semua yg secara sengaja terjah
@ tak sengaja terterjah belog aku nie
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR yek
rasanya batin aku takde buat salah kot~~ agaga
 so aku hope korang2 semua eppy2 lah dlm menyambut lebaran yg mulia nie
  & berhati2lah semasa menikmati juadah syawal yek
ingatlah kpd perut korang yg tercinta yg dah sebulan tak makan pada siang hari yek
kesian kat incik/cik perut korang2 tu yek , terkezut beliau nanti ^^"

 
p/s : sesape yg nak bagi aku duit raya,sgt3lah dialu2kan
kecik tapak tangan padang bola sepak aku tadahkan ^^"

5 comments:

nelly said...

slmat ary raya !

myr amyra said...

CAMAT ARI RAYA kat ko jugak darling....

p/s: xmo aku bg duit raya kt ko... :P

Urzain Hussain said...

selamat hari raya...
jangan main mercun bahaya..
huhu~

Fahz said...

selamat hari rayaaaaa...hureyyy dah raya dah :) maaf zahir.batin tak terseksa kot :P gurau2 di hening pagi.

kisahku orang biasa said...

nelly~slmat ari rye tuk kmo gak :)
myr~slmatt ari rye tuk kmo gak darling,.ko mmg kedek xmo bgi ak duit rye kan3 :)
urzain~slmat ari rye tuk kmo gak ye,.mercun tlh slmat diabiskan mlm tdi,.hehe :)
fahz~slmat ari rye gak,.maaf zahir,.batin x,.hehe :)