SELAMAT DATANG!!! ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS MEMBACA "KISAHKU ORANG BIASA" HOPE ALL OF YOU ENJOY WASTE YOUR TIME HERE~~TQ ^^"

Monday, September 26, 2011

EHH YEKE???BETUL KE???

Assalamualaikum w.b.t

Pelanggan yg dihargai,Hotlink tdk mengenakan cukai perkhidmatan
ke atas tambah nilai prabayar & pek permulaan.
Jika anda dicaj, sila hubungi 1300 820 120.
 
wahhh~~terharunya aku rasa dpt message nie dari maxis
huhu~~sob3~~sambil lap mata
maunya tak terharu
kat sini aku dah boleh save manyakkk ooo duit aku
boleh  lar simpan buat kawin t~~ayark gatal lak aih
bkn apa,caj2 cukai nie pada aku aku tak perlu lar kot
buat ssusahkan org ramai jek
nak2 lak org mcm aku nie
yg mmg dah sah2 bakal penanam anggur berjaya nanti nie
haishkkk mmg makin bertambah susah lar kan if ada caj2 nie
lagipon pada aku lar kan 
if telco nie tak kenakan caj @ cukai pon
aku rasa diaorg still boleh untung kot~~kot
dgn jumlah keramaian manusia yg menggunakan perkhidmatan diaorg nie
diaorg still boleh maju kot~~if tak betol maafkan aku yek telco seme~~ngee
apa2 pon aku nak ucapkan terimas kasih juta2 lemon lar kat maxis yek
coz tak kenakan caj mcm yg diaorg katakan sblm nie
TERIMA KASIH!!!




No comments: