SELAMAT DATANG!!! ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS MEMBACA "KISAHKU ORANG BIASA" HOPE ALL OF YOU ENJOY WASTE YOUR TIME HERE~~TQ ^^"

Sunday, September 11, 2011

CUKAI PREPAID & SIMPACK DITANGGUHKAN

Assalamualaikum w.b.t

alhamdulillah.....
tdi aku terdengar & tertengok lar news kat tv
tak niat pon nak tgk sebenarnye~~ngeee
& buat masa nie ada news baik utk seme pengguna prepaid a.k.a top up
aku sure ramai sgt3 kan yg guna menda alah nie kan
nak pulak yg guna 2 3 4 5 sim card skali kan
tak terkecuali lar aku~~tapi takdo do sampai 3 4 5 yek
memetik kata~~ceewahhh tak menahan ayat disitu
Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan
Dato Seri Dr Rais Yatim
beliau meminta syarikat2 telco ini menangguhkan dulu
cukai 6% ini 
& perkara ini akan dibawa kpd perbincangan jemaah menteri
pada minggu depan & barulah keputusan akan dibuat selepas itu


hopefully,cukai nie tak dinaikkan lar
if naik gak mmg parah lar aku nak menopup pasni
mmg takkan lar beli yg lebih dari rm10~~kopak poket ooo
tapi before nie, mmg tak penah beli pon~~ngeee

p/s : ada sesape yg bermurah ati tak nak bagi aku top up free???

No comments: