SELAMAT DATANG!!! ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS MEMBACA "KISAHKU ORANG BIASA" HOPE ALL OF YOU ENJOY WASTE YOUR TIME HERE~~TQ ^^"

Monday, September 26, 2011

DOAKU SEORANG INSAN

Assalamualaikum w.bt

Tuhan
saat aku menyukai seorang insan
ingatkanlah aku bahawa akan ada sebuah akhir
sehingga aku tetap bersama Yang Tak Pernah Berakhir

Tuhan
ketika aku merindukan seorang kekasih
rindukanlah aku kepada yang rindu cinta sejati-Mu
agar kerinduanku terhadap-Mu semakin menjadi

Tuhan
jika aku hendak mencintai seseorang
temukanlah aku dgn orang yg mencintai-Mu
agar bertambah kuat cintaku pada-Mu

Tuhan
ketika aku sedang jatuh cinta
jagalah cinta itu
agar tidak melebihi cintaku pada-Mu

Tuhan 
ketika aku berucap aku cinta padamu
biarlah kukatakan kpd yg hatinya tertaut pada-Mu
agar aku tak jatuh dlm cinta yg bukan kerana-Mu

Mencintai seseorng bukanlah apa-apa
Dicintai seseorang adalah sesuatu
Dicintai oleh orang yg kau cintai sangatlah bererti
Tapi dicintai oleh ALLAH adalah segalanya...


2 comments:

Zul fattah said...

Samapi masa jumpalah jodoh yg sesuai tu, kerana Allah telah menetapkan jodoh kita kan?

kisahku orang biasa said...

zul fattah~~yup,stju dgn kmo ^^",.InsyaALLAH ble smpai masanya :)