SELAMAT DATANG!!! ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS MEMBACA "KISAHKU ORANG BIASA" HOPE ALL OF YOU ENJOY WASTE YOUR TIME HERE~~TQ ^^"

Monday, September 19, 2011

BILA AKU KERING IDEA

Assalamualaikum w.b.t

 
mencintai aku dengan seadaanya
mencintai aku bukan kerana rupa
 dalam waktu sedu
 dalam waktu hiba
kuharapkan dia rela~~~
sila sambung yek kawan2 ^^"

ternyata hanyalah dirimu yg amat kurindu
kurindu selalu
kinginkan selalu terhentinya waktu
supaya kita terus bersama~~~
sila sambung lagi yek kawan2 ^^"

i believe fate~~i believe in love 
i thank the heavens that i met you
i never love like this before
can you hear me??? i love you ^^"
retrieved~~hasil ciplak dari my bez frenz 4ever~~ngee

hadoyyy~~jiwangnye aku memalam nie
ape dah jadi dgn ko nie tuan empunya belog???
sudaaa merengkah anda??? @ otak dah tak berape nak stabil dah???
@ mmg ko nie jiwang karan??? mmg tak lar kan...kot~ngeee
nop3!!! seme pon  bukan
sebenarnya~~aku tgh kekeringan kontangan dgn idea nie
adeyyy tak tau nak buat entry apa lar
so aku pon tibai je la buat entry jiwang karat + karan nie
hahaahaha~~~
tapi jiwang karat + karan nie takat tu jek lar
tak boleh lebey2 wokeh!!!
so dangerous~~
nanti korang2 yg tertejah or sengaja terjah belog aku nie
meluat lak baca entry2 jiwang tah pape aku nanti~~huhu
before i end of my entry~~cewaaahhh
nak tanya lar korang2 kan
perlukah kejiwangan & keromantikan de amor tu dalam diri seseorg???
hah3~~jawab jgn tak jawab ^^"
loveee korang2 yg sudi terjah belog aku nie~~tq ^^"

 
p/s : i love u my luvly mum & dad & my tok
cayang korang my adik2  & my bez frenz 4ever
& luv kmo some1 yg sabar dgn saya  ^^"

No comments: