SELAMAT DATANG!!! ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS MEMBACA "KISAHKU ORANG BIASA" HOPE ALL OF YOU ENJOY WASTE YOUR TIME HERE~~TQ ^^"

Sunday, November 6, 2011

LAGI2 SOALAN NIE

Assalamualaikum w.b.t

1st & foremost~aku nak ucap
selamat ari raya qurban yek utk semua penerjah belog aku nie
dgn pesanan jgn lar makan daging sampai tak igat perut yek ")
okey!!back to the title
aku nak tanya nie ~~
(bagi yg dah abis blaja & dah keja/tak keja,yg tak abis lagi sila jgn jawab yek,hik3)
pernah tak korang2 dapat soalan cepumas perak nie
soalannye--> bila nak kawin/tunang?
bila nak dpt mkn nasik minyak free nie?
bila dpt tgk kau pakai baju pengantin?
bila lar dpt tgk cicit nie?*biasanya nenek korang lar nie selalu tny
bila~bila~ & bila~
haishkkk soalan kenapa,mengapa,bagaimana takde ke???
hah korang rasa korang penah tak dpt soalan nie???
yg mmg susah giler lar dari soalan exam yg pnh  korang duduki 
pernah tak,pernah tak???mst ada yg pernah kan
& biasanya apa jawapan korang untuk pertanyaan2 
yg terlampaulah mencabar minda nie???
emmm,aku tau mmg agak tensionlah nak bagi jawapan kan
so kat sini aku ada koleksi jawapan yg bernas lagi jitu 
utk korang bagi kat 'penemuduga' korang tu~~cekidaut~

1. lar aku dah kawin lar semalam,aku takde jemput kau ke???
~buat muka seyez sambil kelip2 mata

2. lar nak mkan nasik minyak free ke,knp tak bagitau awal2~
maaf lar aku tak blajar lagi cara nak buat nasik minyak nie
nasi air aku tau lar,nak ke???

3. alahai baju pengantin tu takde lagi yg sesuai dgn aku
almaklum lar aku niekan taste lagi tinggi dari bini si prince william tu kan
~dgn nada yg paling gedixxxs

4. cicit???tak pernah dengar pon perkataan nie,perkataan baru ek nek???
~tanya sambil buat muka paling kagum

5. kawin???apa itu kawin???sejenis kuih kah???
~sambil tunggu masa nak mkn penamPAU

6. tunggulah 30hb februari aku kawin lar
~cakap dgn penuh kondifen ")

amacam,okey tak tips aku bagi korang nie???
hah now korang boley lar praktiskan dlm hidup sehari2an korang ek
mst tenteram hidup korang nanti~~hehehe
slmt menjawab ")

 
 

No comments: