SELAMAT DATANG!!! ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS MEMBACA "KISAHKU ORANG BIASA" HOPE ALL OF YOU ENJOY WASTE YOUR TIME HERE~~TQ ^^"

Wednesday, November 16, 2011

BEAUTY CONTEST FROM AINA RAHMAN

Assalamualaikum w.b.t

jam menunjukkan tepat pukul 2.37 a.m~yawnnn
before aku tido,aku BW lar kejapkan
terjah2 rakan blogger then guess what i found???
hah contest nie,nie yg kat bawah nie

 

contest by AINA RAHMAN
so sesape yg berminat klik lar sini ek
nanti korang2 boleh lar baca syarat2 yg dah dikhaskan oleh pn.penganjur nie
aku takdo lar yakin nak join nie
coz baca tajuk jek dah buat aku serun "BEAUTY" tu
aku yg tak "BEAUTY" nie haishkk layak ke nak join???
tapi berbekalkan semangat yg jitu~poyo ye disitu
aku join jela~hehe

pn.aina a.k.a pn.penganjur saya join yek :)

so kat sini aku nak tag ini orang

3 comments:

Liyana Rahim said...

salam...sy singgah sini and follow ur blog..ada masa singgah la blog sy ya http://yanpunyastory.blogspot.com
^_^

fa.ismail said...

anda dijemput untuk join GA CONTEST cik fa...hadiah menarik menanti anda darling...

LINK CONTEST
http://buxxszmania.blogspot.com/2011/11/giveway-lilqarmaa-dari-cik-fa.html

kisahku orang biasa said...

liyana rahim :) da terjah kmo :)
cik fa tq invite :)