SELAMAT DATANG!!! ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS MEMBACA "KISAHKU ORANG BIASA" HOPE ALL OF YOU ENJOY WASTE YOUR TIME HERE~~TQ ^^"

Monday, November 14, 2011

APA BLOGGER BUAT BILA IDEA KERING???

Assalamualaikum w.b.t

 

takde idea???idea kering kontang???
idea tak mencurah2 ke dlm otak???
hah korang2 pernah tak rasa camnie???
pernah???hah bagus2,kiranya korang nie mmg normal lar
mana yg tak pernah tu,aku takde lar kata korang tak normal
cuma kurang sikit lar kenormalan korang tu~~hehehe
aku rasa mst ramai yg mengalami situasi mcm niekan?
& mst korang2 rasa frusttt sgt3 sbb tak tau nak hupdate apa 
kat belog kesayangan korangkan
tambah2 lak mood nak hupdate belog tu 
dah melimpah ruah ke ladang gandumkan
tapi tu lar masalahnye taktau nak buat entry apakan
ala apa susah2, takyah buat entry lar if mcmtu
buat2 cerdik sambil kelip2 mata depan lappy korang sudaa~~ *_*
hah tak boleh ek???ala abis tu nak buat apa???
hah kat sini aku sbg salah seorang blogger suam2 air fresh manggo~ngee
terpikir larkan adakah xtvt seperti dibawah 
yg blogger2 akan buat bila idea tak kunjung ziarah nie
xtvt apa???hah jom cekidaut~~

1. BLOGWALKING 
hah bila dah takde idea mst ramai antara kita yg akan buat xtvt nie je kan
->BW!!!
yelar,xtvt nie yg plg senang skali nak dibuat
just klik2 dah sampai tempat yg nak dituju @ tak sengaja dituju
selain tu boleh jugak lar + kenalan kan

2. MENCANTIKKAN BELOG
hah yg nie aku taktau lar korang buat tak
tapi kalau aku~malu lar nak taip ^_^
slalu gak lar buat,tapi belog aku mcmtu jugak,tak cantik2 pon
makin semak & serabot ada lar~ngeee

3. JOIN SEGMEN @ CONTEST
nie pon yg slalu aku buat jugak~semuanya aku,org lain bila???
kalau korang check smla entry aku
agaknye byk segmen & contest kot dari entry berilmu~berilmu ke???
korang macam ku tak??? :)

4. TIDOOO (zzz)
abis dah takde idea nak buat popcorn kat papan kekuncikan~ketak ketik,ketak2 ketik
baekkk tidooo jek lagi bagus
tidokan 1 ibadah,so kena lar jalankannya :)

5. MENUNG SAMBIL TONGKAT DAGU & KELIP2 MATA DEPAN LAPPY
korang pernah ke buat mcmnie???
yelar niekan konon2nya aksi mencari idea lar katakan
mana tau tgh2 dok mcm nie tinggg!!!idea pon mai~~

6.  

aku taktau nak bubuh tajuk apa
hanya gambar yg mampu menjelaskannya
so pandai2 lar korang pikio sendiri yek~~hehehe

p/s : sebab idea yg kering kontang jugak lar aku buat entry nie~huargghhh



1 comment:

Unknown said...

jalan jalan cri idea~~ wuuu cayok3