SELAMAT DATANG!!! ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS MEMBACA "KISAHKU ORANG BIASA" HOPE ALL OF YOU ENJOY WASTE YOUR TIME HERE~~TQ ^^"

Tuesday, February 7, 2012

ALLAH BAYAR CASH

Assalamualaikum w.b.t

lama sudaa kita tidak ketemu yek penerjah2 belogku sekalian
daku sgt lar rindoo sama kamo semua
tidak tergambar rasanya kerinduan ini
kini daku kembali utk menghilangkan kerinduan ini
ahakzzz~*yark koya jap aku disitu :p

since aku dah lama tak hupdate belog serabot aku nie
so aku ada tersgt lar byknye masa 
utk memerhatikan keadaan sekeliling aku nie
aku bkn apa,dah kurang sgt keja nak buat~auto disini yek :p
terpaksa lar aku buat keja part time perati merati nie
so dari pemerhatian aku
aku dpt lar tgk beberapa keadaan makhluk2 yg bernama manusia nie
dolu2 dok sibok pong pang pong pang hal org kat org lain
now dia lak yg dpt balasan balik
tak ke haru tu~ishkk3

selain aku view secara realitinye
aku pon byk jugak tengok crite2 camnie kek dlm tv tu
nak pulak sempena MAULIDUR RASUL kemarin
mmg byk crite genre nie yg bawak byk keinsafan
mmg sgt bermanfaat utk ditonton
yelar,disebabkan aku takdo khoje nak buek
mmg lyan tv jela khoje aku
nasib baik tv kek umah aku tu tak boleh berkata2 
if tak mmg dia pon muak tgk muka aku nie
melekat jek kat depan dia~ngee

 

tapi kesimpulannye yg aku dapat buat kat sini
 cewaahh~dah gaya buat karangan dah
kita sbg manusia nie,tak perlu lar nak jaja or ngate org kat blakang
kalau ada yg tak puas hati dgn seseorang
sound jek depan2~ehh silap,tegur/bagitau depan2
takpon bagitau org tgh yg boleh dipercayai 
utk sampaikan ketidakpuasan hati tu
*diulang YG BOLEH DIPERCAYAI okey
tak payah lar susah2 nak tambah dosa yg dah sedia ada
dok canang kat semua org kan
aku pon takde lar baik sgt, aku pon igatkan diri aku jugak
sebab kadang2 aku pon lupa jugak
maklum lar kita semuakan manusia
tak lepas dari buat silap
so sama2lah kita berubah ke arah yg lebih baik
amin :)



p/s : SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL kpd yg beragama ISLAM :)



No comments: