SELAMAT DATANG!!! ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS MEMBACA "KISAHKU ORANG BIASA" HOPE ALL OF YOU ENJOY WASTE YOUR TIME HERE~~TQ ^^"

Friday, December 30, 2011

UPDATE~UPDATE~UPDATE = KE LAUT!!!!!

Assalamualaikum w.b.t

jeng3!!! the laziness girl backkk!!!~shouttttt
haha,mst korang rasa aku dah tak berapa centre kan3???
takmo3~takmo pikio camtu~tak baik2~~hahaha
bukan apa,nie nak story habak mai kat korang
adoi punya PEMALASNYE aku nie nak hupdate belog serabot aku nie
susah nak diungkapkan dgn kata2 korang tau~ceeewwaahh ayat disitu
makin hari+minit+saat+masa = makin MALASSS @_#
rasanya almost a month kot belog aku nie tersadai bersawang lelabah dah
nak buat camne,dah TUAN belog nie PEMALAS sgt nak hupdate
gitu ler jadinye belog dia
KE LAUTTT!!!
yeee saya mmg MALAS!!!
tapikan korang aku tabik spring buaian lar~toinkkkk3 :)
kat korang yg rajin superb hupdate belog korang
nak2 lak yg hupdate ari2 tu~ado ko???
mmg terbaek lar kan
kiranya korang punya otak tu sentiasa dok beroperasi lar 
coz ada je idea a.k.a akal utk buat entry kan
tak mcm aku nie~sob3
takpe lar,sempena tahun baru yg bakal menjelma nie
aku dah buat azam baru spesel utk belog aku yg terchenta nie
iaitu-->nak HUPDATE SELALU~weee~~
tu pon if aku rajin lar~ngeee
 
b4 aku blah 
sempena nak masuk tahun baru nie
aku nak wish in advance lar kat semua2
SELAMAT BERTUKAR KE TAHUN BARU!!!
& semoga tahun baru nanti akan lebih baik dari tahun sebelum nie :)
buat adik2 semua
SELAMAT MEMALASKAN MERAJINKAN DIRI KE SEKOLAH YE!!


 

 p/s : iklan ikhlas dari hati kecik empunya kisahku orang biasa :)



No comments: